טיפים לבחירה נכונה של חרמש

בין אם זו הגינה שלכם ובין אם אתם גננים מקצועיים שמבצעים עבודות גינון שונות, סביר שאתם נעזרים בלא מעט כלי עבודה, כמו כלי גינון חרמש ועוד. החרמש, הוא בין כלי העבודה השימושיים ביותר שנועד לספק מענה לעבודות שונות של גינון וחקלאות ובעזרתו ניתן לעצב מדשאות ולכסח עשבים שוטים ועוד. בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים של השנים האחרונות, עבר החרמש לא מעט שינויים וכיום הוא עובד באמצעות מנוע חשמלי, מנוע בנזין או עם צילינדר אחד. לכל סוג יתרונות אחרים וכל אחד מספק מענה לצרכים שונים. תוהים איזה חרמש מומלץ לקנות? הנה התשובה:

הכירו את הסוגים השונים ישנם, כאמור, סוגים שונים של חרמש. חרמש נטען מקצועי הוא אחד מהם והוא זה, שמספק מענה במקרים בהם יש צורך בעבודה קשה יחסית. הוא שקט, הוא נייד והוא גם נטען ולכן קל לתפעל אותו ואין צורך להיות בסמוך למקור חשמל. חרמש מוטורי שעובד על בנזין שמתאים לעבודות שונות של כיסוח מדשאה או עשביה , הוא חזק מצריך תחזוקה ובין המבוקשים ביותר. חרמש חשמלי, כפי שניתן לנחש, מצריך חיבור לחשמל וגם הוא נחשב לשקט. חרמש מסוג כזה מתאים למי שרוצה לבצע עבודות גינון קלות וקטנות ולכן צרכנים ביתיים רבים מוצאים בו כפתרון מושלם או חרמש נטען המיועד לשימוש ביתי לטיפול בדשא.

 

לבחון את הצרכים

רגע לפני שאתם מקבלים את ההחלטה באיזה חרמש לבחור, חשוב שתגדירו את הצרכים שלכם. מהו גודל השטח שבו אתם מתכננים לעבוד? האם מיועד לשימוש פרטי או ציבורי? האם בכוונתכם לכסח דשא או גם עשביה, כאשר מדובר בגינות גדולות או בשימוש לצרכים ציבוריים חרמש מוטורי בנפח מנוע הנכון יהיה המענה המתאים עבורכם.  (גם חרמש נטען מקצועי ייתן מענה מצוין לצורך) לגינות קטנות יותר, או לשימוש פרטי לטיפול במדשאה חרמש חשמלי בהחלט יעשה את העבודה (חרמש נטען ביתי). גם סוג העשבייה שבה יש לטפל הוא פרמטר שחשוב לקחת בחשבון, במקרים בהם העשבייה מרובה, צפופה וגבוהה, חרמש בנזין, הכולל דיסק כיסוח או אביזר כיסוח מקצועי יהיה הפתרון המתאים.

 

מה התקציב שלכם

הסוגים השונים של החרמש המוצעים בשוק מגיעים בטווח רחב של מחירים. מחיר החרמש מושפע מהסוג שלו, הגודל שלו וגם המותג שמציע אותו. אם חשוב לכם ליהנות ממענה אמין ואיכותי, קחו בחשבון שהמחיר יהיה בהתאם. יחד עם זאת, אם תקפידו לערוך סקר שוק, להשוות מחירים ולעקוב אחר מבצעים או הנחות מיוחדות, תוכלו למצוא בדיוק מה שאתם צריכים במחיר הוגן וידידותי מאד.

רוצים להחליף את החרמש הישן שברשותכם באחד חדש? איכות גבוהה של חרמש, מותג אמין ומוכר וגם מחיר נוח הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, "אהרונוב כלי גינון" היא הכתובת הנכונה עבורכם. החנות מעמידה לרשותכם מגוון של פתרונות, המיועדים הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים, חקלאים וקיבוציים ומקפידה על זמינות מרבית ואיכות גבוהה, ללא פשרות. בחנות ישנה גם תחנת שירות, המבצעת טיפולים ותיקונים, תוך שימוש בחלקי חילוף מקוריים. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם בחנות, לחצו כאן, ולקבלת מענה בטלפון, התקשרו ל – 04-6332667

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן