בחירה נכונה של מכונות שטיפה

מכונות השטיפה בלחץ מים הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות, הן בשוק הפרטי הביתי והן בשוק המוסדי- מסחרי, התעשייתי. בזכותן ניתן לבצע ניקוי יסודי של משטחים שונים בצורה מהירה, יעילה מאד וגם חסכונית וליהנות מניקיון מרבי. בדומה לתחומים אחרים, גם בתחום זה הטכנולוגיה התקדמה מאוד (איכות המוצרים, יעילות, חסכון במים, משקל וכו') שוק מותגי מכונות השטיפה מאפשר לנו ליהנות מדגמים רבים ומגוונים, המספקים מענה לכל הצרכים. בין אם אתם מחפשים מכונות שטיפה חשמליות ובין אם אחרות, הנה כמה נקודות חשובות, שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה:

 

הגדירו את הצרכים שלכם

ישנם, כאמור, סוגים שונים של מכונות שטיפה. הן יכולות להיות מכונות שטיפה בנזין בלחץ, או כאלו, למשל, שעובדות על חשמל. כדי ליהנות ממענה מדויק ונכון, מומלץ מאד להגדיר את הצרכים. איזה שימוש צפוי להיות במכונה? האם מדובר בשימוש ביתי, הכולל משימות ניקוי פשוטות וניקוי משטחים ביתיים חיצוניים שונים, בריכות אולי וגם מכוניות? האם מדובר בשימוש מקצועי, המצריך עמידות ועוצמה גבוהות? עם משימות ניקוי גדולות ומורכבות? לכל צורך כזה מענה אחר, ומומלץ מאד לדאוג להגדיר את הצורך עוד בטרם ביצוע הרכישה.

א. לחץ המים- נמדד ב-BAR, לשימוש ביתי ולא יומיומי ניתן לקחת מכונה עם לחץ מים נמוך יותר אך לשימושים עסקיים/ מוסדיים רצוי לרכוש מכונה איכותית עם לחץ מים גבוה בעל יכולות עבודה ממושכות.

ב. סוג המנוע- מנוע חשמלי שעובד על חד פאזי מתאים לשימושים ביתיים ואילו מנוע חשמלי שעובד על תלת פאזי מתאים יותר לשימוש מוסדי, כנ"ל מנוע בנזין ( מכונות לשימוש תעשייתי/ מוסדי).

 

איכות ואמינות

ישנם בשוק כיום מותגים שונים. חלק מהם מוכרים מאד ונחשבים לבין המובילים, ואחרים פחות. כדאי מאד, ובדומה לתחומים אחרים, ובייחוד אם חשוב לכם ליהנות מאיכות גבוהה של מכונה, לחפש מותגים ידועים ומוכרים. כך תבטיחו לעצמכם שקט נפשי ותדעו שרכשתם חכם. מכונת שטיפה של מותג אמין וידוע בתחום תשרת אתכם נאמנה למשך תקופה ארוכה, וגם אם הופיעה תקלה, תוכלו לפנות לאותה החברה בידיעה שיש מישהו שמטפל בתקלה.

 

אביזרים נלווים

לכל מכונה יש אבזרים נלווים, עליכם לדרוש את רשימת המוצרים הנלווים ולראות שהם מתאימים לצרכים שלכם. במידה ואין מוצרים נלווים שהמגיעים בעת הרכישה בדקו עם הספק האם ניתן לעשות במוצרים נלווים אחרים ומה עלותם.

 

נוחות השימוש

כדי ליהנות מתוצאות ניקיון ברמה גבוהה חשוב לתפעל נכון את מכונת השטיפה. אם היא מסורבלת לכם מדי, אם היא גדולה מדי לאופי השימוש שלכם ואיננה תואמת במדויק לכך, הרי שהיא פחות מתאימה. גם סוגי המשטחים שאותם אתם צפויים לנקות וסוג משימות הניקיון יכתיבו לכם את זהות הרכישה, לכן הגדירו גם זאת מראש וחפשו מכונה שתהיה לכם קלה לתפעול וכזו שתתמודד בהצלחה עם כל משימה וצורך.

מחפשים מכונת שטיפה באיכות גבוהה? אמינות, מקצועיות ואיכות הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, "אהרונוב כלי גינון" היא הכתובת הנכונה עבורכם. החנות מציעה מגוון של פתרונות הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים, חקלאים וקיבוצים ועושה זאת תוך הקפדה על איכות ברמה גבוהה ומענה זמין ומקצועי. בחנות ישנה גם תחנת שירות, המבצעת טיפולים ותיקונים, תוך שימוש בחלקי חילוף מקוריים. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות לכם בחנות, לחצו, ולקבלת מענה בטלפון, התקשרו ל – 04-6332667

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן